تقدیر و پوشش خبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سامانه دانش بنیان مدیریت جلسات هوشمند فراروم

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پوشش آموزش هوشمند مجازی در جنوب کشور توسط فراروم تقدیر نمود. این معاونت در اخبار خود عنوان بدین صورت فعالیت های عمده فراروم را شرح داد که در ادامه متن خبر ایشان آورده شده است:

یک شرکت خلاق با ارائه خدمات زیرساخت نرم‌افزاری و آموزش آنلاین در جنوب کشور، حوزه‌های آموزشی را متحول کرد.

مدیرعامل شرکت خلاق پیشتازان عرصه پردازش هوشمند دماوند، گفت: اساس ایده تاسیس این سامانه با همه‌گیری ویروس کرونا، شکل گرفت. با توجه به گسترش نیاز به سیستم‌های برخط دورکاری و آموزش آنلاین، سامانه برگزاری جلسات آنلاین به نام فراروم در این شرکت، تولید شد.

وی ادامه داد: در ابتدا با تشکیل یک تیم تحقیق تلاش کردیم تا با رصد و بررسی نیازمندی‌های واحدهای آموزشی دانشگاهی، یک نسخه ویژه آنها تولید کنیم. در حال حاضر دانشگاه‌ها درخواست گزارش گیری‌های متعددی را از سامانه دارند و اطلاعات مختلفی با استفاده از این سامانه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

این فعال صنایع نرم و خلاق همچنین گفت: پس از همکاری موفق با دانشگاه‌هایی مانند امیر کبیر، نسخه سازمانی و شرکتی نیز تدوین شد. در نسخه سازمان‌ها نیز مدیران جلسه می‌توانند اتاق‌های متعدد برگزاری جلسات را تشکیل بدهند و جزئیات مرتبط با جلسه را راهبری و مدیریت کنند.

ایشان با اشاره به فعالیت‌های نوآورانه صورت گرفته در این شرکت، بیان کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، یک نسخه ویژه مدارس نیز تولید شد. در نسخه مدارس تمام جزئیات مهم و دارای اولویت برای معلمان، مدیران و مشاوران مدارس گنجانده شده است و هر روز در حال تکامل و به‌روزرسانی است. برای مثال تلاش شد تا میزان مشارکت هر دانش‌آموز در کلاس‌های مختلف و میزان پاسخگویی و گفتگوی او، سنجیده شود.

مدیرعامل شرکت خلاق پیشتازان عرصه پردازش هوشمند دماوند، با توضیح بیشتر از جزئیات فنی طرح گفت: در این راستا با استفاده از هوش مصنوعی و همکاری یک هسته دانشگاهی فعال در این حوزه، این دیتا به صورت برخط تحلیل می‌شود و نتایج این داده‌ها در اختیار معلمین یا مدیران قرار می‌گیرد تا در راستای بهبود کیفیت آموزش و سنجش توانایی دانش‌آموزان از آن استفاده شود.

منبع : سایت خبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

حتما ببینید

اضافه کردن آیکون میانبر سامانه فراروم به هوم اسکرین گوشی و تبلت

شما میتوانید با استفاده از مرورگر کروم دستگاه‌های اندرویدی سامانه فراروم را همانند یک اپلیکیشن …

رونمایی از نسخه اختصاصی فراروم ویژه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به لطف خداوند متعال و همکاری شبانه روزی همکاران واحد تحقیق و توسعه فراروم، نسخه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *