فراخوان سراسری تحویل پیش ازموعد سرویس های « فراروم » ویژه تحویل سرویس های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

متولیان محصول دانش بنیان فراروم برای دومین سال پیاپی جهت مدیریت هرچه بهتر فرآیندهای آموزشی مرتبط با مراکز دانش آموزان، دانشجویان و دانشپژوهان اقدام به اعلان فراخوان سراسری جهت تحویل پیش از موعد سرویس‌های مدیریت جلسات آموزشی خود کرده است. از این رو از کلیه موسسات آموزشی که تمایل به استفاده از سامانه مدیریت جلسات فراروم در نسخه‌های موسسات آموزشی و سازمانی در نیمسال های تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و بخصوص نیمسال اول ۱۴۰۰- را ۱۴۰۱ دارند، تقاضا داریم، درخواست و ثبت سفارش خود را تا قبل از تاریخ ۱۵ شهریور ارسال و ثبت نهایی نمایند.

درنظر داشته باشید که باتوجه به همکاری فراروم با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و سازمان‌های کشور، سقف سرویس‌دهی مشخصی برای موسسات آموزشی سراسر کشور تعیین گردیده‌است از همین‌رو اولویت تخصیص سرویس‌دهی فراروم با موسسات و مراکزی است که زودتر اقدام به خرید و نهایی کردن سرویس خود نمایند.

دقت داشته باشید که شروع تاریخ سرویس دهی شما از ابتدای تاریخ درخواستی شما در بازه ۱۵ شهریورماه الی ۵ مهرماه ۱۴۰۰ می‌باشد و این تحویل زودهنگام به منظور مدیریت هر چه بهتر حجم تقاضای درخواست سرویس‌ها در تاریخ‌های پیک تقاضا و همچنین پیک درخواست های پشتیبانی برای واحدهای مختلف مالی و پشتیبانی فنی فراروم است.

چنانچه سوالی در هر مرحله از فرایند داشتید، همکاران مرکز پاسخگویی امور مشتریان فراروم پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس های فراروم، به سایت فراروم به نشانی https://FaraRoom.ir و یا راهنمای فراروم به نشانی https://FaraRoom.ir/help مراجعه نمایید.

واحد امور مشتریان فراروم
مرکز تماس فراروم : ۰۲۱۲۸۴۲۴۶۰۱

حتما ببینید

اضافه کردن آیکون میانبر سامانه فراروم به هوم اسکرین گوشی و تبلت

شما میتوانید با استفاده از مرورگر کروم دستگاه‌های اندرویدی سامانه فراروم را همانند یک اپلیکیشن …

فراروم میزبان برگزاری جلسات دهه اول محرم در طرح نذرمجازی فراروم

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *