نذری فراروم - فراروم جلسه آنلاین

فراروم میزبان برگزاری جلسات دهه اول محرم در طرح نذرمجازی فراروم

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیخته با خون و آمیخته با عشق است. ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا رسید و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان ساز عاشورا مرور می کنند .
فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان، امام حسین (علیه السلام ) و یاران با وفایش را تسلیت عرض می نماییم.

طرح نذر مجازی فراروم به منظور تسهیل برگزاری جلسات سخنرانی و جلسات هیئات مذهبی در پلن های سازمانی فراروم ایجاد شده تا هیئات و خادمین سالار شهیدان در فضایی ایمن به برگزاری جلسات خود بپردازند. برای این منظور نیاز است تا در سامانه پنل پشتیبانی فراروم به نشانی hub.fararoom.ir ثبت نام نمایید. سپس از قسمت تیکت ها، یک تیکت ارسال نمایید و جزئیات برگزاری جلسه خود را در آن ثبت نمایید. باتوجه به اینکه این جلسه از طریق بستر فراروم برگزار میشود، نیاز است تا مساجد و موسسات قرآنی و هیئات و..، از مکان متولی اسنادی جهت بررسی هویت ارسال نمایند تا پس از تایید واحد مالی، تخفیف نذرمجازی فراروم ۱۰۰% (رایگان) برای آن ها فعال شود. همکاران واحد پشتیبانی از طریق تیکت درخدمت شما هستند. دقت نمایید که به صورت محدود این طرح فعال هست و سعی نمایید در روزهای ابتدایی در طرح شرکت نمایید تا از این نذری بهره مند شوید و زمان جلسه را رزرو نمایید.

میزبانی جلسات سالار شهیدان، افتخار ماست و درخدمت همه برگزار کنندگان محترم هستیم.

بااحترام
فراروم

حتما ببینید

فراخوان سراسری تحویل پیش ازموعد سرویس های « فراروم » ویژه تحویل سرویس های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

متولیان محصول دانش بنیان فراروم برای دومین سال پیاپی جهت مدیریت هرچه بهتر فرآیندهای آموزشی …

آموزش فراروم سازمانی – ورود مهمان

به منظور ورود به جلسات اتاق های اختصاصی فراروم، کافیست مراحل ذیل را دنبال نمایید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *