FaraRoom-cloud - ابر فراروم - فراروم - کلاس مجازی فراروم
FaraRoom-cloud - ابر فراروم - فراروم - کلاس مجازی فراروم

انواع روش های دانلود فیلم های بیگبلوباتن

فراروم به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیگران ارائه دهنده خدمات جلسات مجازی کشور، روش ها و ایده های متنوع دانلود ویدیوهای بیگبلوباتن را به شرح ذیل توضیح میدهد:

۱- روش اول : در بهترین حالت، مناسب است که از دانلودر فراروم در سرورهای بیگبلوباتن استفاده نمایید. سامانه مدیریت جلسات فراروم امکانی را در سرورهای خود فراهم کرده که به صورت مستقیم کلیه جلسات اینترنتی بیگبلوباتن به فرمت mp4 یا هر فرمت ذخیره سازی مدنظر تولید نماید و کاربران به راحتی بتوانند از طریق پنل فراروم بصورت آنی دانلود نمایند. جهت سفارش سرویس فراروم میتوانید به نسخه های سازمانی فراروم و نسخه های آموزشگاهی/مدارس فراروم مراجعه نمایید

۲- روش دوم: در این روش، چنانچه مرکز ارائه دهنده سرویس بیگبلوباتن از فراروم خدمات نگرفته باشد و یا لایسنس دانلود را خریداری نکرده باشند، کاربران باز میتوانند از راه حل رایگان فرارومی دوم استفاده کنند. در این راه حل که کمی از روش اول سخت تر برای کاربران عادی است، میتوانند نرم افزاری که در ادامه بیان شده را دانلود و روی سیستم خود نصب کنند. سپس مبتنی بر آن میبایست دانلود را انجام دهند. در واقع نیاز است که روی سیستم خود  Java SE Runtime  نصب داشته باشید. جهت دانلود و نصب جاوا از لینک دانلود میتوانید استفاده کنید. سپس کافیستFaraRoom-BBB-Downloader-2.0 را با جاوا باز کنید. دقت داشته باشید که در این روش، بصورت یک ربات مجازی صرفا ویدیو ضبط میشود.

توصیه ما به استفاده از روش اول و سرورهای قدرتمند فراروم است.

 

موفق باشید

حتما ببینید

فعال کردن حالت STEREO MIX برای کاربران ویندوز جهت استفاده در سامانه جلسات

به منظور فعالسازی حالت استریو میکس جهت پخش صوت از سیستم های صوتی اتاق جلسه، …

آموزش تعیین سیاست تردد مهمانان به جلسه مجازی

شما میتوانید ورود مهمانان از طریق فراروم به جلسه مجازی را محدود نمایید. برای این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *