پهنای باند اینترنت مصرفی فراروم

پهنای باند مصرفی کاربران در جلسات مجازی فراروم

پهنای باند مصرفی کاربران بنا به جلسات مختلف متفاوت میباشد. در ادامه سعی شده تا نکاتی را جهت برقراری جلسات پایدار و مفید ارائه نماییم. لازم به ذکر است که پهنای باند مصرفی همه سرورهای فراروم مطابق با تعرفه ترجیحی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محاسبه میشود و فراروم در لیست مراکز ارائه دهنده خدمات آموزشی قرار دارد.

در جلساتی که از دوربین استفاده نمیشود (وبکم خاموش است)، پهنای باند مصرفی کاربران به تعداد صوت های فعال جلسه و تعاملات سامانه مربوط میبشود. در صورتی که وبکم خاموش باشد، این میزان کمتر از ۰.۵ مگابیت برثانیه میباشد. درواقع اگر حتی اینترنت کاربران کمتر از ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه باشد، به راحتی میتواند در کلاس شرکت داشته باشند (اینترنت ۱۲۸ کیلوبیت برثانیه نیز خوب هست، ولی پیشنهاد ما برای داشتن کیفیت مطلوب، اینترنت حداقل ۵۱۲ کیلوبیت برثانیه میباشد). اما همیشه وضعیت اینترنت خود را از سایت های رسمی بررسی اینترنت موجود در https://fararoom.ir/internet استفاده نمایید.

وضعیت پهنای باند اینترنت مدرس و ارائه دهنده بهتر هست که حداقل ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه باشد. زیرا ارائه دهنده گاها نیاز به فعالسازی وبکم، همچنین پخش ویدیو و فعالسازی تخته هوشمند میباشد.

اگر سوالی یا مشکلی داشتید، میتوایند در fararoom.ir/ask سوالتان را بپرسید. کارشناسان فراروم در خدمت شما خواهند بود.

حتما ببینید

اضافه کردن آیکون میانبر سامانه فراروم به هوم اسکرین گوشی و تبلت

شما میتوانید با استفاده از مرورگر کروم دستگاه‌های اندرویدی سامانه فراروم را همانند یک اپلیکیشن …

رونمایی از نسخه اختصاصی فراروم ویژه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به لطف خداوند متعال و همکاری شبانه روزی همکاران واحد تحقیق و توسعه فراروم، نسخه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *