فراروم ؛ کاندید سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

چشم انداز جشنواره وب و موبایل ایران :

جشنواره وب و موبایل ایران همواره سعی خواهد کرد که بتواند از یک سو پل ارتباطی بین فعالان این حوزه با یکدیگر  باشد تا با انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر شاهد رشد کارآفرینان جوان کشور باشیم و از سوی دیگر ارتباطی پایدار و مفید ایجاد کند بین فعالان این حوزه با دولت و حاکمیت. و در نظر دارد تا با شفاف و سالم نگاه داشتن این فضا و نشان دادن منافع مشترک همه بازیگران این اکوسیستم در جهت توسعه آن گام بردارد.

 

هدف جشنواره وب و موبایل ایران :

هدف جشنواره وب و موبایل ایران توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است. کمک کردن به استارتاپ های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، و در کنار آن، کمک به استارتاپ هایی که چند سالی از عمرشان گذشته و نیاز به جلب اعتماد عمومی دارند و در نهایت معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزار های جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن.

فراروم در جشنواره وب و موبایل ایران

فراروم به عنوان یک بستر بومی جهت مدیریت جلسات مجازی و قابلیت اتصال به بسترهای جلسه مختلف روز دنیا نظیر بیگبلوباتن، جیتسی، ادوبی کانکت و همچنین بسترهای بومی نظیر اسکای روم است. این بستر به عنوان محصول خلاقانه از سوی  برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  شناخته شده است. فراروم در بین بستر های موجود با انتخاب جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان کاندیدای بخش پلتفرمهای آموزشی ایران قرار گرفت. این موفقیت نویدبخش نشان از توانمندی همکاران جوان و خبره فراروم در واحد های مختلف و همچنین همراهی و همیاری شما مشتریان و حامیان عزیز میباشد و به همه شما تبریک و تهنیت عرض میکنیم. امید است پرچم ایران عزیز را همیشه در همه بخش ها به اهتزاز در بیاوریم.

شما نیز میتوانید جهت ثبت رای مردمی به آدرس https://profile.iwmf.ir/organizations/fararoom.ir مراجعه نموده و رای خود را ثبت کنید.

جهت کسب جزئیات بیشتر و مشاهده کاندیدای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به سایت iwmf.ir مراجعه نمایید.

حتما ببینید

فراخوان سراسری تحویل پیش ازموعد سرویس های « فراروم » ویژه تحویل سرویس های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

متولیان محصول دانش بنیان فراروم برای دومین سال پیاپی جهت مدیریت هرچه بهتر فرآیندهای آموزشی …

فراروم میزبان برگزاری جلسات دهه اول محرم در طرح نذرمجازی فراروم

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *